Wszystkie bestsellery
  • Banner

DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Dane Firmy do przelewów i odbiorów osobistych:

WOBO Beata Bober
ul. Na Skraju 109
05-090 Raszyn

NIP: 5262168134
REGON: 362002487

Nr konta: BRE BANK SA 62 1140 2004 0000 3402 7575 8896 

GODZINY OTWARCIA SKLEPU:

PONIEDZIAŁEK: 8:00-16:00
WTOREK:
8:00-16:00
ŚRODA: 8:00-16:00
CZWARTEK: 8:00-16:00
PIĄTEK: 8:00-15:00

NIEDZIELA I ŚWIĘTA NIECZYNNE

tel. 881796200

e-mail: info@wobo.pl

  1. Możliwe formy dostawy i płatności:
  • przelew tradycyjny – wysyłka po otrzymaniu wpłaty
  • poprzez Payu- wysyłka po otrzymaniu wpłaty
  • przy odbiorze przesyłki (za pobraniem)
  • odbiór osobisty w sklepie WOBO,
  1. Płatności przyjmowane są na nr konta:

WOBO Beata Bober

BRE BANK SA: 62 1140 2004 0000 3402 7575 8896.

 

Wpłaty należy dokonać w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, w przeciwnym przypadku zamówienie zostaje anulowane, a oferta firmy nie jest wiążąca.

  1. Koszt przesyłki na terenie Polski wynosi:
  • w przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub poprzez PAYU 18zł,
  • w przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub poprzez PAYU dostawa do punku odbioru (paczkomat) 16zł
  • w przypadku płatności przy odbiorze przesyłki 25zł
  1. Wysyłka Zamówień odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, na adres wskazany przez Klienta/Konsumenta przy rejestracji lub na adres podany w Zamówieniu. Każdą przesyłkę przed odbiorem można sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku gdy zawartość jest uszkodzona bądź przesyłka wygląda na uszkodzoną należy z kurierem sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki (kurier zawsze ma przy sobie taki druk). Jest to podstawą do złożenia reklamacji z tytułu uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu.  
  2. Statusy przesyłek można sprawdzać na stronie internetowej firmy kurierskiej InPost https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

W sytuacji nieodebrania zamówionej przesyłki od kuriera i powrotu przesyłki do sprzedawcy, kosztami transportu obciążany jest Klient/Konsument.

Śledź nas na Facebooku