DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
Dane Firmy do przelewów i odbiorów osobistych: WOBO Beata Bober NIP: 5262168134 Nr konta: BRE BANK SA 62 1140 2004 0000 3402 7575 8896 |
GODZINY OTWARCIA SKLEPU: PONIEDZIAŁEK: 8:00-16:00WTOREK: 8:00-16:00 ŚRODA: 8:00-16:00 CZWARTEK: 8:00-16:00 PIĄTEK: 8:00-15:00 NIEDZIELA I ŚWIĘTA NIECZYNNE e-mail: info@wobo.pl |
- Możliwe formy dostawy i płatności:
- przelew tradycyjny – wysyłka po otrzymaniu wpłaty
- poprzez Payu- wysyłka po otrzymaniu wpłaty
- przy odbiorze przesyłki (za pobraniem)
- odbiór osobisty w sklepie WOBO,
- Płatności przyjmowane są na nr konta:
WOBO Beata Bober
BRE BANK SA: 62 1140 2004 0000 3402 7575 8896.
Wpłaty należy dokonać w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, w przeciwnym przypadku zamówienie zostaje anulowane, a oferta firmy nie jest wiążąca.
- Koszt przesyłki na terenie Polski wynosi:
- w przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub poprzez PAYU 18zł,
- w przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub poprzez PAYU dostawa do punku odbioru (paczkomat) 16zł
- w przypadku płatności przy odbiorze przesyłki 25zł
- Wysyłka Zamówień odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, na adres wskazany przez Klienta/Konsumenta przy rejestracji lub na adres podany w Zamówieniu. Każdą przesyłkę przed odbiorem można sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku gdy zawartość jest uszkodzona bądź przesyłka wygląda na uszkodzoną należy z kurierem sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki (kurier zawsze ma przy sobie taki druk). Jest to podstawą do złożenia reklamacji z tytułu uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu.
- Statusy przesyłek można sprawdzać na stronie internetowej firmy kurierskiej InPost https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
W sytuacji nieodebrania zamówionej przesyłki od kuriera i powrotu przesyłki do sprzedawcy, kosztami transportu obciążany jest Klient/Konsument.